Odkryte nienowości i poradnik na temat wspomnień w The Sims 4

 Nawet po tylu latach można odkryć coś nowego w grze. Wczoraj natknęłam się na dwie rzeczy, o których nie miałam pojęcia.

Wiedzieliście, że Simy mierzą ubrania? Bo ja nie. Poszłam z moim Simem na nowo zbudowaną parcelę handlową - mam tam sklepy i budki z jedzeniem. Zrobiłam pierwszy raz w życiu sklep z ciuchami - potrzebny jest dodatek Witaj w Pracy. I ku mojemu zdumieniu miastowe Simy podchodziły do manekinów i na moment przebierały się w strój, który był na wystawie.

 
Nie miałam pojęcia, ze w Simsach istnieje system wspomnień. Coś przez przypadek kliknęłam, włączyła się kamerka, chciałam przełączyć z powrotem na aparat i po tylu latach pierwszy raz dostrzegłam, że jest tam jeszcze jakaś ikonka. Kliknęłam i odkryłam, że można ze zrzutów ekranu robić Simom wspomnienia. Potem poszperałam na necie i znalazłam krótki poradnik. Link poniżej. Szkoda, ze nie znałam tej opcji 2 lata temu, jak zaczynałam Legacy. 
Edit. Wspomnienia są beznadziejne. Nie można wybrać emocji, a zrzuty ekranu musiałyby być cały czas w folderze Dokumenty. W sumie i tak piszę moim Simom blogi. 



Zobacz też inne poradniki do gry.

  
  

Simlandia The Sims 4 

Komentarze