Obiekty z nowych kolekcji

"Księżycowy Szyk" - no nie wiem. Patrząc na nie, mam takie wrażenie - ale to już gdzieś widziałam. Żadnego Oooch, Aaaach. 

"Mali Obozowicze" - malutko tego, ale ładne. Szkoda. że dla toddlerków nie ma składanego łóżeczka i krzesełka do jedzenia. Toddlerki na obóz nie jadą 😀. Jest prześcieradło, ale nie widzę projektora. Ja rozumiem,  że to telewizor, ale mógłby jako dekoracja chociaż być do postawienia. (edit: ja stara jestem, spodziewałam się projektora ze szpulami, a on jest zaraz przy płótnie, taki nowoczesny prostokąt 😂). No tylko niestety jest to kit budowlany, nie z rozgrywką. Nie ma żadnych nowych animacji, tylko odświeżone, istniejące wcześniej obiekty. Ale i tak śliczne.





Inne posty na temat kolekcji w grze.

  
  
  

Simlandia The Sims 4 

Komentarze