Cmentarze w Sims 4 - Marmelad i Lis_Pustynny

 Niedawno było o nagrobkach. To dzisiaj pora na cmentarze. W Sims 4 działają nieźle. Można ustawiać nagrobki na parceli publicznej, zachowują pełną funkcjonalność, pojawiają się duchy przodków. Niestety nie ma parceli typu cmentarz z dodatkowymi cechami 😒. Bardzo ucieszyłabym się z pakietu związanego z cmentarzem. Mogły by być akcesoria. Nowa parcela, cecha parceli do ustalenia - wybór stroju (stylu, koloru). Fajnie, jakby wszystkie Simy wchodząc na parcelę przebierały się na czarno. Do tego nowe wydarzenie towarzyskie - pogrzeb. W czasie pogrzebu można by zamówić np. skrzypka. I dodać jakąś fuchę mistrza ceremonii Mrocznemu. Kaplica z funkcjami podobnymi do trójki. Ech, rozmarzyłam się. W grze sobie ustawiam najczęściej muzeum i dodaje cechę nawiedzony. W swoich rozgrywkach zawsze przenoszę nagrobki na cmentarze. 

 Wczoraj przeglądając Youtube znalazłam przepiękny cmentarz od Marmelad. Aż naszła mnie ochota zbudowania podobnego. Chyba to zrobię w Windenburgu na wyspie, zaraz obok opactwa - parceli ślubnej. 


W moim Legacy Kołodzieje chowają swoich bliskich na cmentarzu, który znalazłam w galerii. Stworzył go Lis_Pustynny. Bardzo duży i ładny. Trochę zdjęć z tego cmentarza zamieszczałam już w fotostory "Dziedzictwo Kołodziejów".  Polecam. I cmentarz i fotostory 😁.





A tu wspominany materiał na temat nagrobków w The Sims 4.

Simlandia The Sims 4 

Komentarze