Razem Raźniej - nowy trailer na YouTube

 Na YouTube możemy obejrzeć nowy zwiastun pakietu Razem Raźniej (Growing Together).

 Film skupia się przede wszystkim na rodzinnych relacjach. Najciekawszy element to wpływ systemu lubię/nie lubię na wzajemne relacje Simów. Przypomina to trochę system co mnie kręci/ co mnie odrzuca z Sims 2. (Tam jednak chodziło o preferencję, a nie zgodność charakteru). Relację między Simami będziemy mogli sami ustawić lub zdać się na grę i postęp ich wspólnej historii.
 Pojawiły się też ikonki Kamieni Milowych. Mam nadzieję, że będą powiązane z ulepszonym systemem wspomnień. 
 Dodatek przypomina trochę Pokolenia. Jest idealny do moich rozgrywek - ja uwielbiam grę rodzinną. Chyba najbardziej wyczekiwany przeze mnie od premiery The Sims 4. Mam nadzieję, że doda grze trochę głębi i ładnie wkomponuje się w dotychczasowe funkcjonalności (co do tego ostatniego jestem pełna obaw).


Wcześniejsze informacje o dodatku Razem raźniej (Growing Together).

  
  
  

Simlandia The Sims 4 

Komentarze