Teledyski do piosenek Kaliny Jędrusik - ShowTime PL

 Zaproszenie autora na kanał ShowTime Pl przewinęło mi się gdzieś na Facebooku. Chyba w reklamowej środzie na Pomidorsach. Kliknęłam, zajrzałam. A tam same ciekawostki! W poście na zachętę umieszczam dwie machinimy z teledyskami do piosenek Kaliny Jędrusik w wykonaniu Marii Dębskiej. Piosenki pochodzą z biograficznego filmu o Kalinie Jędrusik filmu "Bo we mnie jest seks".



Jednak teledyski to nie jedyne co kanał oferuje. Znajdziemy tam czołówkę z "Przyjaciół", różne filmy z ciekawostkami, no i przede wszystkim odcinki polskich seriali. Możemy pooglądać "Kiepskich", "Miodowe lata" czy "Rodzinę zastępczą" w wersji simowej. Bardzo polecam kanał, zapewnia dużo świetnej zabawy przy oglądaniu. 



Na moim blogu przedstawiałam też inne ciekawe kanały polskich twórców. Warto do nich zajrzeć.

  
  

Simlandia The Sims 4 

Komentarze