Ciepła Chatka (Crick Cabana)

 Dom w Wierzbowej Zatoczce, znajduje się w dzielnicy Foundry Cove. W pobliżu jest tajemnicze drzewo z przejściem na Leśną Polanę.



Ciepła Chatka obecnie
Oryginalna parcela


 To jest moja wersja parceli Ciepła Chatka w Wierzbowej Zatoczce. Jest to stosunkowo mały domek dla pary Simów i ewentualnie jednego dziecka. Na parterze znajduje się kuchnia z wyjściem na taras, mały kącik jadalny, salonik i łazienka. Na piętrze znajdują się dwie sypialnie oraz balkony.. Do białego koloru elewacji dodałam niebieski. Sam biały wydawał się trochę mdły. Dodane zostały ozdobne wykończenia łuków, gzymsy i kolumny. Pozostawiłam charakterystyczną, ozdobną cechę budynku - półkolisty ryzalit - rozbudowany został do 3/4 koła na cały narożnik i dodałam trzy mniejsze w tylnej i bocznych ścianach budynku.

































Parcela nie zawiera żadnych modów, można ją pobrać w Galerii (ID SimHallgerd) i na MTS



Inne moje budowle z Wierzbowej Zatoczki możecie obejrzeć i pobrać pod tym linkiem.
Epizody rozgrywające się na tej parceli: kliknij.

Simlandia The Sims 4 

Komentarze